Obchodní podmínky internetového obchodu www.e-garamond.cz provozovatele Garamond spol. s r.o. se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou a obchodními zvyklostmi. Informace o postupu nákupu zjistíte kliknutím na následující odkaz:
Jak nakupovat, odkaz na obchodní podmínky (PDF).
Objednání zboží
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil/a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Potvrzení o přijetí objednávky
Přijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte od nás na Vámi udanou e-mailovou adresu. Zvolíte-li bezhotovostní platbu předem, zašleme Vám současně Výzvu k úhradě.
Dodání zboží
Zboží zasíláme na území České a republiky.
Při platbě předem odesíláme zboží po obdržení platby na našem účtu. Dobírku expedujeme v den objednávky (pokud objednáte do 12:00) nejpozději však následující pracovní den. Odbavení objednávek probíhá do 24 hod.
Zasíláme přes Zásilkovnu (proto je nutné uvést Vaše telefonní číslo).
PPL a Zasilkovna za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem České pošty protokol o poškození.
Ceny
Ceny jsou zveřejněny na internetu. Vyhrazujeme si právo měnit ceny s okamžitou platností. Pro daný obchod platí cena platná v okamžiku nákupu.
Způsob platby
Česká republika
Poštovné
Česká republika
Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši.
Záruka, vrácení zboží a reklamace
Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných zastoupení nebo dovozců a distributorů pro ČR a SR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a záručních podmínek výrobce.
Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí, přičemž poštovné hradí zákazník. Samotné zboží ani originální obal zboží s veškerým přislušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používaní či být jinak znehodnocené. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně dodacího listu nebo faktury. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o původní poštovné a balné dodavatele a další prokazatelné náklady spojené především s expedicí.
Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky e-mailem nebo telefonicky. Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák.
Storno objednávky
Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stavající objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů s expedicí zboží.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Provozovatel má právo stornovat objednávku kupujícího nebude-li částka do 10 dní od data objednání a potvrzení přijetí objednávky a zaslání Výzvy k úhradě připsána na konto provozovatele.
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.
Návratový reklamační list ke stažení: PDF
Informace o ochraně soukromí zjistíte kliknutím na následující odkaz: Ochrana soukromí